Lekce 1 - Příkazy pro počítač

01.jpg

Stáhněte si průvodní list k lekci v PDF: EDU-01-Prikazy-pro-pocitac-CZ.pdf

Počítač přijímá příkazy a vykonává je. Nauč se základní ovládání Ylands EDU a prozkoumej příkazové dílky.

  • Cílová skupina: žáci 3. až 5. ročníku ZŠ
  • Předměty: informatika
  • Časová dotace: 1 standardní vyučovací hodina
  • Způsob práce: samostatně nebo ve dvojicích
  • Rozvíjené klíčové kompetence dle RVP: digitální, k učení, k řešení problémů
  • Další rozvíjené kompetence: kritické myšlení, algoritmické myšlení
  • Struktura: metodika E-U-R

VZDĚLÁVACÍ CÍLE:

Cílem této lekce je seznámit žáky se základním fungováním aplikace Ylands EDU pomocí jednoduchých příkazů, které zadávají počítači. Lekce je tvořena scénou, kterým se seznamuje s 3D prostředím aplikace. Pomocí jednoduchých návodných otázek plní požadované úkoly.

Žák se pomocí jednoduché hry seznamuje s příkazy. Cílem lekce je žáka dovést k pochopení, jak příkazy fungují a jak ovlivňují prezentovanou scénu. Žák na konci lekce chápe základní funkci příkazů a je připraven pokračovat v učení algoritmického myšlení.

Přihlaste se k odběru novinek

Chcete vědět o nových metodikách, slevových akcích a novinkách v aplikaci? Zadejte svůj e-mail, klikněte na tlačítko a buďte v obraze.

Ylands EDU bylo vytvořeno největším herním studiem v České Republice

© 2024 BOHEMIA INTERACTIVE a.s. YLANDS® a BOHEMIA INTERACTIVE® jsou registrované ochranné známky BOHEMIA INTERACTIVE a.s. Všechna práva vyhrazena.