Lekce 4 - ZOO literálů

04.jpg

Stáhněte si průvodní list k lekci v PDF: EDU-04-ZOO-literalu-CZ.pdf

Umísti zvířátka do výběhů za použití literálů a nakrm je.

  • Cílová skupina: žáci 3. až 5. ročníku ZŠ
  • Předměty: informatika, přírodopis, zeměpis
  • Časová dotace: 1 standardní vyučovací hodina
  • Způsob práce: samostatně nebo ve dvojicích
  • Rozvíjené klíčové kompetence dle RVP: digitální, k učení, k řešení problémů
  • Další rozvíjené kompetence: kritické myšlení, environmentální myšlení, algoritmické myšlení
  • Struktura: metodika E-U-R

VZDĚLÁVACÍ CÍLE:

Cílem lekce je představit další důležitý prvek pro vytváření programů v objektově orientovaném programovacím jazyce Ylands EDU. Žáci se seznámí s pojmem literál. Literál slouží jako přímý zápis konkrétních hodnot v programovacím jazyce. Součástí lekce je i seznámení se pomocí hry se základním ovládání 3D panáčka v editoru.

Pomocí zvolené metody variability životního prostředí a zvířat je možné výuku propojit s environmentálním myšlením. Žáci mohou metodou hry dojít k závěru, v jakém prostředí se mohou setkat s konkrétními zvířaty.

Přihlaste se k odběru novinek

Chcete vědět o nových metodikách, slevových akcích a novinkách v aplikaci? Zadejte svůj e-mail, klikněte na tlačítko a buďte v obraze.

Ylands EDU bylo vytvořeno největším herním studiem v České Republice

© 2024 BOHEMIA INTERACTIVE a.s. YLANDS® a BOHEMIA INTERACTIVE® jsou registrované ochranné známky BOHEMIA INTERACTIVE a.s. Všechna práva vyhrazena.