Lekce 6 - Horolezecké smyčky

06.jpg

Stáhněte si průvodní list k lekci v PDF: EDU-06-Horolezecke-smycky-CZ.pdf

Nauč se optimalizovat sekvence za použití smyček a oprav si tak cestu na horskou chatu.

  • Cílová skupina: žáci 3. až 5. ročníku ZŠ
  • Předměty: informatika
  • Časová dotace: 1 standardní vyučovací hodina
  • Způsob práce: samostatně nebo ve dvojicích
  • Rozvíjené klíčové kompetence dle RVP: digitální, k učení, k řešení problémů
  • Další rozvíjené kompetence: kritické myšlení, algoritmické myšlení
  • Struktura: metodika E-U-R

VZDĚLÁVACÍ CÍLE:

Cílem této lekce je představit žákům další, běžně se v informatice vyskytující pojem smyčky. Předpokladem k úspěšnému zvládnutí této lekce je absolvování všech předcházejících lekcí.

Smyčka neboli “cyklus” je základní funkce typicky používaná v blokově orientovaných programovacích jazycích. Žáci se touto funkcí setkají v hravé formě. Lekce je postavena na 2D ovládání panáčka, kterému pomocí skriptování pomáhají se pohybovat po mapě.

Přihlaste se k odběru novinek

Chcete vědět o nových metodikách, slevových akcích a novinkách v aplikaci? Zadejte svůj e-mail, klikněte na tlačítko a buďte v obraze.

Ylands EDU bylo vytvořeno největším herním studiem v České Republice

© 2024 BOHEMIA INTERACTIVE a.s. YLANDS® a BOHEMIA INTERACTIVE® jsou registrované ochranné známky BOHEMIA INTERACTIVE a.s. Všechna práva vyhrazena.